REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
LANDINGPRO.PL
(POD ADRESEM LANDINGPRO.SALESCRM.PL)
§ 1
Informacje ogólne
- Na potrzeby regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
- regulamin – niniejszy dokument stanowiący wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 kc;
- sklep – serwis internetowy umożliwiający nabywanie towarów i usług, dostępny w sieci web pod adresem https://landingpro.pl (wraz z podstronami) oraz https://landingpro.salescrm.pl (wraz z podstronami) oraz https://sklep.landingpro.pl (wraz z podstronami)
- sprzedawca – LandingPro Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-103) przy ul. Dębowej 14, ujawniony w KRS pod numerem: 0001002375, NIP 6343016937, REGON 523670951 i adresem e-mail jerzy@landingpro.pl;
- klient – to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej;
- użytkownik – to osoba fizyczna, której zostanie przyznany dostęp do platformy edukacyjnej w przypadku gdy nie jest ona tożsama z klientem;
- towar – to przedmiot lub treść cyfrowa, która zostanie dostarczona do klienta;
- usługa – to usługa umożliwiająca dostęp klientowi lub użytkownikowi do treści cyfrowych stanowiących własność sprzedawcy;
- sprzedaż lub zakup – to proces, podczas którego klient w zamian za środki pieniężne nabywa towary lub usługi sprzedawane przez sprzedawcę;
- konsument – to klient, który jest osobą fizyczną i dokonuje zakupu towaru w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22¹ kc);
- platforma edukacyjna – serwis internetowy będący własnością sprzedawcy, działający w sieci web pod adresem https://edu.landingpro.pl, będący usługą opartą na dostępie warunkowym w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym, będąca jednocześnie usługą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, umożliwiający korzystanie przez klienta lub użytkowników z dostępu do treści cyfrowych, w szczególności kursów online, do których usługę dostępu klient może zakupić wyłącznie za pomocą sklepu.
- We wszelkich sprawach związanych ze sprzedażą klient może kontaktować się ze sprzedawcą osobiście, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres jerzy@landingpro.pl lub korespondencji listowej kierowanej na adres sprzedawcy.
§ 2
Oferta sprzedawcy i przedmiot umowy
- Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej umożliwia za pomocą interfejsu sklepu każdemu zainteresowanemu klientowi zawarcie umowy sprzedaży towaru lub usługi dostępu do treści cyfrowych na zasadach określonych w regulaminie.
- Zawarcie umowy jest możliwe przez klienta z dowolnego państwa świata. W przypadku książek sprzedawca wysyła towar wyłącznie na adresy wskazane przez klienta na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
- W przypadku zakupu towaru będącego książką, jej dostawa polega na nadaniu przesyłki kurierskiej za pomocą usługi Poczty Polskiej (Kurier48). Wysyłka towaru odbywa się najpóźniej w ciągu 2 kolejnych dni roboczych.
- Zawarcie umowy sprzedaży towaru lub dostępu do towaru jest możliwe również w drodze indywidualnych negocjacji – w tym celu klient powinien skontaktować się ze sprzedawcą za pomocą jednej z dostępnych metod kontaktu.
- Możliwość zawarcia umowy może być ograniczana czasowo przez sprzedawcę – w szczególności sprzedaż poszczególnych usług może odbywać się w z góry określonych odstępach czasu.
- Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto.
§ 3
Zawarcie umowy
- Klient wyraża wolę zawarcia umowy poprzez dodanie wybranych towarów lub usług do koszyka, określenie ich ilości, wybranie sposobu płatności i wysyłki, zapoznanie się z treścią regulaminu, wypełnienie formularza, zaznaczenie okienka wyboru potwierdzającego fakt zapoznania się z regulaminem i wciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” na stronie sklepu.
- Wciśnięcie przycisku, o którym mowa powyżej rozpoczyna realizację procesu zakupu.
- Wciśniecie przycisku, o którym mowa powyżej powoduje przekierowanie do strony obsługującej procedurę płatności online (serwis TPay.com lub Stripe) będący jedną z możliwości uiszczenia ceny zakupu.
- Sprzedawca, po wciśnięciu przycisku, o którym mowa powyżej, potwierdza fakt otrzymania oświadczenia klienta o wyrażeniu woli związania się umową, wysyłając wiadomość przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez klienta w formularzu, o którym mowa w § 3 ust. 1. Do wiadomości e-mail dołączona jest treść regulaminu zaakceptowanego przez klienta.
- Kupujący ma możliwość uiszczenia ceny towaru lub usług za pośrednictwem serwisu:
- TPay.com - którego właścicielem i operatorem jest Krajowy Integrator Płatności SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. św. Marcin 73/6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5 494 980 zł.
- Stripe.com - którego właścicielem i operatorem jest Stripe Payments Europe Limited, The One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2, Ireland
- Z chwilą zaksięgowania w systemie informatycznym serwisu TPay.com lub Stripe uiszczonej przez Kupującego ceny zakupu, proces zakupu uznaje się za zrealizowany co skutkuje zawarciem umowy sprzedaży towaru pomiędzy klientem a sprzedawcą o treści przyjętej w regulaminie.
- Wszelkie zobowiązania konsumenta wynikające z zawartej umowy gasną w chwili uiszczenia ceny zakupu – za wyjątkiem obowiązku pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej, w przypadku odstąpienia od umowy (§ 6 umowy).
§ 4
Treści cyfrowe
- Usługa dostępu do treści cyfrowych może być ograniczona lub nieograniczona w czasie.
- O ograniczeniu w czasie decyduje treść oferty zawartej w sklepie.
- Treści cyfrowe, w szczególności szkolenia, nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące formę porad czy jakąkolwiek formę doradztwa.
- Dostęp do treści cyfrowych w postaci e-booków wymaga od klienta:
- e-pub (electronic publication)
- mobi
- pdf (Portable Document File)
- urządzenia z możliwością odczytu jednego z formatów:
- pamięci masowej o pojemności co najmniej 10 MB
- Dostęp do treści cyfrowych, w szczególności do kursów online, wymaga od klienta lub użytkownika:
- Mozilla Firefox – wersja 70
- Google Chrome – wersja 78
- Microsoft Edge – wersja 44
- urządzenia z zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych w następującej wersji:
- możliwości podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 8 mbps;
- możliwości odtwarzania dźwięku na urządzeniu;
- wykorzystania przez urządzenie procesora zbudowanego z co najmniej jednego rdzenia o zegarze nie mniejszym niż 2 GHz;
- pamięci operacyjnej wynoszącej co najmniej 1 GB;
- wyświetlaczu o rozdzielczości nie niższej niż 1024 na 768 pikseli.
- Sprzedawca nie wdrożył dodatkowych, technicznych środków ochrony treści cyfrowych.
§ 5
Platforma edukacyjna
- Korzystanie z dostępu do niektórych usług zakupionych za pośrednictwem sklepu, w szczególności kursów online, jest możliwe wyłącznie poprzez platformę edukacyjną.
- Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla klientów, którzy zawarli w sposób opisany w § 3 regulaminu umowę zakupu dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
- Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla użytkowników wskazanych przez klienta, który zawarł w sposób opisany w § 3 regulaminu umowę i zakupił więcej niż jedną usługę dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
- Konto użytkownika platformy edukacyjnej funkcjonuje w oparciu o niezależną umowę, zgodnie z regulaminem platformy edukacyjnej
§ 6
Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od zawartej ze sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu towaru lub 14 dni od zakupu treści cyfrowej lub 14 dni od umożliwienia mu dostępu do uprzednio zakupionej treści cyfrowej w ramach przedsprzedaży.
- Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towaru na adres sprzedawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca otrzymaną płatność. W przypadku konsumentów przedsiębiorca zwraca również koszty przesyłki rzeczy do konsumenta. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku sprzedaży towaru, sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru w przypadku, gdy sprzedany mu egzemplarz został na jego wyraźne życzenie zmodyfikowany w sposób służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności poprzez wpisanie dedykacji na prośbę klienta).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy według następującego wzoru:
imię i nazwisko
adres
numer rachunku bankowego
Niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu zawartej dnia [data]. Uiszczoną cenę proszę zwrócić na mój rachunek bankowy.
podpis
§ 7
Reklamacje
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć towar i usługi wolne od wad.
- Sprzedawca nie udziela gwarancji posprzedażnej dla towarów i usług.
- Konsument może w ciągu dwóch lat od doręczenia mu towaru składać reklamacje dotyczące zakupionego towaru lub samego procesu zakupowego opisanego w regulaminie.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają na podstawie art. 558 § 1 kc odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie podnosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację konsumenta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, sprzedawca wezwie konsumenta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia.
§ 8
Dane osobowe
Sprzedawca gwarantuje ochronę wszelkich zebranych danych osobowych. Dane osobowe klienta umieszczone w bazie danych sprzedawcy będą przetwarzane w celu realizacji umowy. Sprzedawca daje klientowi możliwość zapoznania się z treścią obowiązku informacyjnego w toku zawierania umowy udostępniając mu politykę prywatności, a także dołącza ten obowiązek informacyjny do wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust. 4 regulaminu.
§ 9
Własność intelektualna
- Sprzedawca udziela pełnej, niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie oraz w czasie licencji do wykorzystywania utworów eksploatowanych przez klienta lub użytkownika – do których dostęp uzyskują oni na podstawie zakupionych usług.
- Licencja jest ograniczona do tych sposobów korzystania z utworów, które zostały wskazane w ofercie lub w sposób dorozumiany z niej wynikają.
- Jeśli klient lub użytkownik zamierza wykorzystać materiały dla celów innych niż cele, w których zostały one przygotowane, obowiązany jest przed ich wykorzystaniem uzyskać zgodę sprzedawcy.
- Licencja w szczególności nie obejmuje prawa do sublicencji jakimkolwiek innym podmiotom oraz prawa wykorzystywania licencjonowanych materiałów do celów zarobkowych przez klienta lub użytkownika na rzecz podmiotów trzecich – chyba, że strony uzgodniły inaczej.
- Jeśli strony nie uzgodniły inaczej, licencja obejmuje sposób wykorzystania materiałów jedynie na potrzeby organizacyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej przez klienta lub użytkownika.
- Pola eksploatacji, które obejmuje udzielana licencja są dorozumiewane z natury usługi i lecz nigdy nie powinny być traktowane rozszerzająco.
§ 10
Kodeks dobrych praktyk
Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z umową drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a sprzedawcą;
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów;
- skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pośrednictwem;
- platformy ODR funkcjonującej w sieci internet pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 16 listopada 2022 r.
- Prawem właściwym dla wszelkich stosunków prawnych związanych z niniejszą umową jak i dla wszelkich sporów mogących powstać na tle niniejszej umowy jest prawo polskie.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury potwierdzającej zakup w wersji elektronicznej, poprzez jej wysłanie na wskazany podczas zakupu adres e-mail.
- Żadne z postanowień regulaminu nie ogranicza uprawnień konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Jeśli którekolwiek z postanowień umowy zostanie uznane za nieważne, nieskuteczne lub niewykonalne to:
- takie postanowienia zostaną oderwane od umowy, która będzie nadal w pełni obowiązywała, ale jedynie w zakresie w jakim jej pierwotne cele nie zostałyby w istotny sposób zmienione;
- nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień umowy. W takim przypadku strony zobowiązują się niezwłocznie zastąpić (np. w drodze aneksu do umowy) nieważne lub nieskuteczne postanowienie postanowieniem ważnym lub skutecznym, którego cel będzie taki sam lub podobny do celu postanowienia nieważnego lub nieskutecznego.
- Żadne z postanowień umowy nie może być interpretowane jako zmierzające do zapobieżenia pełnemu stosowaniu się do przepisów prawa (obowiązujących w momencie podpisania umowy czy też po jej podpisaniu) oraz do postanowień krajowych i międzynarodowych organów władzy publicznej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2023 LandingPro.pl
Sklep prowadzony przez: LandingPro Sp. z o.o. ul. Dębowa 14, 40-103 Katowice, KRS0001002375, NIP6343016937, REGON523670951
Polityka prywatności | Regulamin
Ten koszyk działa na platformie Imker 🛒